Werk makkelijker. Werk efficiënter. Bespaar tijd.
Koppel je telefonie aan je HIS
Beschikbare koppelingen:
Zie hoe het werkt
De werkdruk verlagen, efficiënter werken en veel tijd besparen? Wij koppelen onze slimme telefonieoplossing Bellen met Lotte aan je zorginformatiesysteem. De oplossing waar assistentes blij van worden! Want door te koppelen met bijvoorbeeld HIS of AIS, zie je meteen wie er belt en open je met één muisklik het bijbehorende dossier. Dit scheelt tijd, is minder foutgevoelig en maakt het gesprek persoonlijker.
De voordelen van koppelen met Bellen met Lotte
Automatische herkenning
"Wat is uw naam en geboortedatum?" Die vraag hoef je nooit meer te stellen, want de patiëntgegevens staan direct in je scherm.
30 seconden
Door de koppeling bespaar je per gesprek zo'n 30 seconden. Bij 100 telefoontjes per dag bespaar je maar liefst 50 minuten!
Minder foutgevoelig
Een patiënt bellen? Klik eenvoudig in het dossier op het telefoonnummer. Zo toets je nooit meer een verkeerd nummer in.
Kortere wachtrij
Omdat je telefoontjes sneller kunt afhandelen, worden wachtrij en wachttijd korter. Daar worden patiënten blij van!
Verlaag de werkdruk
Door telefonie en informatiesysteem te integreren, werk je efficiënter, bespaar je veel tijd en is de werkdruk lager.
Veilig
We werken conform de voorwaarden van een Goed Beheerd Zorgsysteem. Wel zo vertrouwd!
Probeer telefoniekoppeling 30 dagen gratis!
Gratis* en geheel vrijblijvend. Stopt automatisch na 30 dagen.
*Let op: bij Bellen met Lotte zijn de proefperiode en de implementatie van de koppeling t.b.v. de proefperiode gratis. Mogelijk brengt je HIS-leverancier wel kosten in rekening.
Na je aanvraag nemen wij hierover contact op met je HIS-leverancier. Indien je HIS-leverancier kosten berekent, stellen we je hiervan op de hoogte.
Koppeling Bellen met Lotte in vogelvlucht
Patiënt belt de praktijk
Bellen met Lotte matcht het telefoonnummer met gegevens in het zorginformatiesysteem.
Popup op beeldscherm
Is er een match gevonden, dan worden de gegevens van de beller op het beeldscherm getoond.
Met 1 klik dossier openen
De assistente ziet wie er belt en kan met één muisklik het patiëntdossier openen.
Dossier direct bijwerken
Acties uit het telefoongesprek kunnen direct genoteerd worden in het dossier.
Eenvoudig en snel uitbellen
Klik in het dossier op het telefoonnummer om een gesprek te starten.
Integreer je telefonie in je zorginformatiesysteem
Je telefonie integreren in je zorginformatiesysteem levert je veel gemak en tijdwinst op. Het werkt heel eenvoudig. Een inkomend telefoongesprek wordt op basis van het telefoonnummer herkend. De assistente krijgt direct in beeld wie er belt en het zorgdossier kan vervolgens met één klik geopend worden. Zo kun je patiënten sneller, efficiënter en persoonlijker te woord staan en reduceer je de kans op fouten. Per telefoongesprek bespaar je zomaar 30 seconden. Door de koppeling verlaag je de werkdruk en verhoog je tegelijkertijd de klanttevredenheid. Dubbele winst dus!