Telefonie voor gezondheidscentra

 Bellen met Lotte is de complete, gebruiksvriendelijke
telefonieoplossing voor gezondheidscentra.

Ontdek de mogelijkheden

De ideale telefonieoplossing
voor gezondheidscentra

Je telefoonoplossing delen met meerdere zorgprofessionals, terwijl je optimale controle houdt over je eigen telefonie? Met Bellen met Lotte kan het. Onze innovatieve telefonieoplossing voor gezondheidscentra biedt tal van mogelijkheden die het telefoonverkeer in een gezondheidscentrum efficiënter en goedkoper maken, zonder in te leveren op veiligheid. Wij zijn namelijk ISO en NEN gecertificeerd en voldoen aan alle veiligheidseisen voor de zorg.  

Demo aanvragen

 
 

Telefonie ontwikkeld voor gezondheidscentra

Gedeelde-telefooncentrale-zorgcentrum

Deel je telefooncentrale

Eén telefooncentrale, maar iedere discipline een eigen telefoonnummer en eigen telefonie-instellingen.

Eigen-telefoonomgeving-zorgcentrum

Eigen telefoonomgeving

Een eigen keuzemenu, belplan en bijv. koppeling met HIS of AIS. Iedere discipline krijgt zijn eigen telefonie omgeving.    


Centrale receptie

Bellen met Lotte is heel gemakkelijk te beheren door een (gezamenlijke) officemanager / beheerder.

Lagere-telefoonkosten-zorgcentrum

Lagere kosten

Een gedeelde telefooncentrale betekent gedeelde, dus aanzienlijk lagere kosten. Bovendien is onderling bellen gratis.

Inzicht-belstatus-zorgverleners

Inzicht in belstatus

Zie direct of een andere zorgprofessional binnen het gezondheidscentrum beschikbaar is voor telefonisch overleg.

Demo-telefonie-voor-zorgcentra

Ervaar het gemak

We laten je graag zelf ervaren hoe fijn Bellen met Lotte werkt. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demonstratie!


Telefonie voor gezondheidscentra 

Werk je met meerdere praktijken of disciplines samen in een gezondheidscentrum, dan heb je al snel met honderden telefoontjes per dag te maken. Alle reden om je telefonie goed te regelen. Bellen met Lotte is specifiek ontwikkeld voor zorgprofessionals in de eerstelijns zorg. We hebben goed gekeken naar wat je als praktijk of gezondheidscentrum nodig hebt om altijd goed bereikbaar te zijn en efficiënt te kunnen werken. De functies in onze telefonieoplossing voor gezondheidscentra zijn daar geheel op afgestemd.

De telefonie kan makkelijk beheerd worden door een (gezamenlijke) officemanager en naar elkaar doorverbinden of intern bellen is eenvoudig. Voor iedere discipline binnen het gezondheidscentrum kunnen we een eigen belplan instellen. Het belplan van een huisarts is immers anders dan van bijv. een apotheek. Tools als Koppelingen en Terugbelplanner maken Bellen met Lotte heel efficiënt. Ook functies als spoed-, recepten- en annuleringslijn en duidelijke rapportages ontbreken natuurlijk niet. Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag direct een vrijblijvende demo aan!

Vraag een demo aan

Een greep uit de mogelijkheden

Telefooncentrale in de cloud

Profiteer samen van alle voordelen van een online telefooncentrale.  

Eigen telefoonnummer

Deel de telefooncentrale, behoud je eigen telefoonnummer. 

Centrale receptie

Laat inkomende oproepen beheren door een centrale receptie. 

Eigen belplan

Iedere discipline in het gezondheids-centrum heeft zijn eigen belplan.

Eigen koppelingen

Iedere zorgverlener kan koppelen aan eigen patiëntinformatiesysteem.

Aanvullende modules

Iedere zorgverlener kan zelf kiezen voor aanvullende modules

Ondersteun elkaar

Disciplines kunnen elkaars achterwacht zijn, bijv. bij pieken.

Kosteloos onderling bellen

Geen kosten voor intern bellen binnen gezondheidscentrum. 

Gezamenlijk besparen

Deel de telefooncentrale, deel de kosten en bespaar samen.

​  

Op zoek naar goede, stabiele telefonie
voor het gezondheidscentrum? 

Bel Arthur of stuur ons een bericht.

 085 - 024 00 88             Bericht sturen